onsdag 29 juli 2009

Väsbynytt #4



Först händer inte ett skit, sen plötsligt händer allt! Har ni tänkt på det?

På lördag blire singstar fest hos Denniz Prime (som även har riktiga inspelningsmöjligheter vilket innebär att jag lär undvika tvn så mycket som möjligt o spela in på riktigt istället. jag hatar singstar) och idag som egentligen bara skulle varit en soft dag med middag och film hos min gode vän Kristelita ser nu ut att krocka med en annan väns avskedstjotahejti i tanto. Får kombinera på nått sätt, vi fixar det här ska ni se!

Musikfronten står lite still, men har verser som brinner och väntar på att få komma ut.
Har även tappat bort min ipod som var här igår kvälll när jag somnade. Nån jävel måste ha flummtjall den men jag har ingen aning om hur var och när. En jacka är dessutom borta. Saker försvinner här i salongen - tillomed när det bara är jag här!


Dagens slajz: Solen!
Dagens bajs: Ipoden?
Dagens fråga: Hur fan ska man hinna allt det här?
Dagens svar: Stockholmsminuter!!
Dagens låt: Rasta Hunden - Mina Polare
Dagens aktivitet: Åka kommunalt.
Dagens flumtjall: En av mina C&C-jackor. Vart fan är den?
Dagens galna svenne: Nyvaken, men måste vara Primen som berättade att han spenderat runt femhundringen på att köpa nya låtar till sitt singstar.. Han e hooked på den där skiten.



QUEFF x STHLMMD x QUICKFIX x 19420

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar