onsdag 8 juli 2009

Väsbynytt #1

(Toff, Arne Streetweise & Young Queff)

Sho va händer alla pundish, uffline, internätarna, rapshunnos, toffergyzzar osv osv..
Mina vänner brukar kalla mig Queff - ni andra kan kalla mig styvfarsan.
Rapporterar live and direct från stockholms bakgata, Upplands Väsby - staden som aldrig sover!
Hade tänkt inviga hela gästbloggeriet med värsta presentationen av mig själv men vart plötsligt helt livat i lägenheten så skjuter upp det till nästa gång. Kommer förmdligen nån snippet eller så nästa gång, kanske nån exklusiv track eller en videosnutt om ni har tur.
Nu spydde just min kusin (som från och med idag rappar och kommer därför hädanefter lyssna under namnet Young Queff) så borde förmodligen gå o kolla läget.
Bilden är förövrigt från bågen i lördags, abo svennar ghenda galet - lugnet före stormen.

Allt som hinns med för idag, hojta om det e något annars syns vi i orten!
QUEFF x STHLMMD x QUICKFIX x 19420

Dagens slajz: Vadå onsdag, är det inte lördag fortfarande?
Dagens bajs: Fem av sju shunnos i lägenheten rockar mina kläder. No homo.
Dagens fråga: Pallar man trängas på gåsen?
Dagens svar: Nej.
Dagens låt: The Latin kings - Baby
Dagens aktivitet: Rimblocket.
Dagens galna svenne: Guzzen som, efter sin dejt har somnat, krigat till salongen halv fyra.

ps. missade 4.20 för jag skrev det här. ska det fortsätta såhär kräver jag ersättning

1 kommentar:

  1. de här e the rapgame mannen, bers o hoos är allt man får. om ens de...

    /toff

    SvaraRadera