söndag 12 juli 2009

Väsbynytt #2


Sho sorry att jag varit keff med uppdateringen, glömde helt och hållet att Toff är ein berliner.

I torsdags borde jag ha bloggat att jag gästade Klubb Antics som drivs av Kid Oh och Wyatt Yurp (som tillsammans kallar sig STADEN) och äger rum nån gång i månaden på Bonden bar.
Jag var lite för full men droppade två feta verser. Håll utkik efter STADEN dom kommer snart och dom kommer stenhårt! (no homo)
Drog sedan vidare till Mofeta & Jerres Klubb Party MC's som ägde rum på Södra Bar.. Skitfetmode, najs folk, riiktigt najs guzz och såklart lite jidder - allt man kan önska sig.
Droppade en vers här också fick jag höra, vettefan hur det gick.
Men som sagt, det glömde jag tipsa er om så kanske ses nästa gång!

Dagens slajz: Vaknade och bakade. Mördad
Dagens bajs: Familjepizzakartong på bordet. Mördad.
Dagens fråga: Ska man ta sig till Hotfull och spela in idag kanske?
Dagens svar: Fråga gåsen.
Dagens låt: Introt till Simpsons
Dagens aktivitet: Blogga (kom igen jag vakna för en kvart sen)
Dagens galna svenne: Min kusin (Young Queff). Varför är han alltid här när jag vaknar?



QUEFF x STHLMMD x QUICKFIX x 19420

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar