fredag 24 juli 2009

Toffer : Lägesrapport, va fan händish?

yeye va händer, tänkte bara skriva lite om whats goin down. Bloggen rullar på o folk verkar digga skiten, så vi kör på lixom, join the movment or get moved the fuck out the way som dom brukar säga. Queff har lovat att köra nån slags video-marathon-rap serie som jag tror kommer bli tyng. Väsby flurr alltid uppe lixom.

Jag håller på o försöka få igång studion, som håller på o "renoveras". Lite saker har bytts ut o andra satts in, men d borde vara klart snarast. Jag har varit halv sjuk sen jag kom hem från tyskland i bonginfluensan så min skit har legat lite on the lowlow. När allt e klart kommer det komma lite nya låtar o shit.

Igår var jag o Zamora i Junkyard studion o chillade me Sniper, va händer. Spelade in en galen session/låt thinggy på nå nörske beat. Igår var jag även ute i bushen o chillade me Södertälje massive snubbarna o skeemade på lite galna dubstep grejer. Sutstep takin över snart asså...

Är även lite nya design grejer på g, Oleg va händer, samt lite nya klistermärken o sånt. Finanskrisen aint stoppin us kompis.

pööjs /tofftoff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar