onsdag 15 juli 2009

Splash mördade!



Nej jag har inte gått med i SD, trotts att jag hatar alla fitt shunos. Ända gången det är acceptabelt att veva med en svensk flagga är under fotbolls matcher samt på Splash festivalen.
Splash mördade min rygg, min hals o mitt matsmältningssystem. Vilket är ungefär d som brukar hända när det är festival. Nu sitter jag är med förskyldning o halsont. Men de va fan värt. Fick iväg lite mixtapes till lite tyska heads. Kanske blir en Toffer hype i Tyskland om några år. Träffade lite rapsnubbar från Sverige, Hubbler, Jonik, Rewind och Kap från Trainspotters samt lite andra upcoming talanger, Krister the marathon mamma rapper va händer! För att inte glömma Acke o skogås shunos, samt Rågsved gendishholisterna.

Bäst:
Redman o Method man, Non Phixion låtarna på Coka Nostra, Crockers remixen på Kid Cudi - Day n Night, tyskarnas bong, kebabeb vid ingången(enligt Acke), solen, wack ass svenne rappers i campet. Svennar.

Sämst: Tyskar, Tyskar på ladd, wack ass rapper tyskar i campen, dom som baxa min Eastpack(antagligen tyskar), regn, ändrade spelscheman.

Hoppas vi syns nästa år! Heeelllga!!!

/toff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar