lördag 18 juli 2009

Väsbynytt #3


Har supit som ett jävla as hela veckan och nu är det tillochmed helg så nu ska alla andra också börja supa så det blir bara ett jävla virrvarr.
Torsdag och fredag mördade vi Olegs baksida och hade galna svennepartaj, men jag höll det äkta (va troru jao) och skrev några sexton på plats under kvällen/natten/morgonen.
Filmade några av verserna jag kickade också så kommer komma upp nån youtubelänk eller två i veckan så fort vi censurerat det värsta från mobilfilmerna. Inte värsta kvalitén men kom igen shunno filmade typ 5-6grejer under natten medans jag hostade värsta festen. Hotfull gästar nått filmklipp i övrigt bara cok gittiga shunnos och yours truly.

Har dock inte ens en smygtitt till er.
Tänkte bara berätta vad som står på agendan.


Dagens slajz: Studsmatta!!!
Dagens bajs: Guzzkatta(strof)
Dagens fråga: Vart tog tiden vägen igår?
Dagens svar: Stockholmsminuter mannen.. Stockholmsminuter.
Dagens låt: Stor - Lilla Shorty (numer bannad i salongen, dödade den imorse)
Dagens aktivitet: Fuska.
Dagens flumtjall: Nån guss snodde hela min kväll igår, borde räknas trots att d va jag som va beng.
Dagens "ord att skrika som jag va graffare":
BAMBAMAMB! BARA ALLA MÅR BRA!
Dagens galna svenne:
Definitivt lillebrorsan DriftMattis! shunno som while slajzing, kommer på att han tappat bort sitt ena sim-kort och därför måste pull-out. Business before pleasure. Men eftersom svenne galen (läs: COK FULL) så ramlade han och pajade tre fyra lampor på vägen och spydde över ett staket. Och sen klippte han en liter vodka till. På låset till bulan dessutom! Nu ska han powernappa tydligen, men det här med tidsuppfattning är inte så väsentligt i salongen. Väsbystilen lämnar aldrig räserbilen ingått äktenskap med min växelspak.
Legendar!



QUEFF x STHLMMD x QUICKFIX x 19420

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar