tisdag 29 december 2009

Nyårssummering



Eftersom alla ska summera det gångna året så ska inte vi va sämre som dom mediajättar vi är här på toffertoff bloggen. För mig personligen har det gångna året bara varit ett halvår. Jag gjorde klart min mixtape hela 1a halvan av detta året. Det var i princip det ända jag sysslade med under den tiden. Så d känns jävligt skönt nu att bara ett halvår senare kommit dit jag kommit. Har fått mycket bättre reaktioner än jag väntade mig. Det jag är mest glad över förutom mixtapen, är att vi ändå kommit igång jävligt bra me den här fakkin bloggen. Ja trodde vi bara skulle bli ännu en halvkeff svenskhihpop blog som postade dom senaste hetaste rapvideosarna från the us of a. Men vi har faktistk släppt jävligt mycket egen musik här på bloggen. 3 Mixtapes, Mitt, Nicko Macks o Diggi Daves. Plus alla remixer, låtar och videos som kommit ut. Och vi kommer fortsätta i samma takt om inte högre. De e vår tur nu, knulla alla er jao. Världen e vår.
Toffer, Queff, Diggi Dave, Kid Colt, Nicko Mack & M.Zamora önskar alla läsare på toffertoffbloggen ett gott nytt år! gendish mode!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar