söndag 27 december 2009

Filippinerna-nytt #1


Va händer Sverige? Själv är man och hälsar på föräldrarna på andra sidan jorden och kan skryta om att man i 30grader bränt sig och därför inte kunnat bada på två dagar. Innan det, var bad en daglig grej. I havet. Nämnde jag att det är typ 30grader?

Har fått i uppdrag av toffer att käka skumma grejer men det skummaste jag stoppat i mig (förutom fem ciggpaket, som kostar typ 3SEK styck) var en chipspåse med smak Chicken Teriyaki. Det smakade skit. Min gode vän Ajje (aka ArabicMusic aka Arabo aka den lilla araben) är på äventyr här i krokarna (läs: australien) och kommer över den första januari. Då ska vi käka cok äckliga grejer! Lovar!

Annars inget nytt under solen, planerna över hur vi (jag och Denniz Prime) ska gå tillväga för att släppa vårat kommande tape, MONSTER OCH MOTORER, smids och jag är helt säker på att iår, iår kommer saker som gauge, groupies och festivalhångel att garanteras. Det lovar jag också.

God jul och god fortsättning gänget, på nyår fyller jag år - så tänd en fet, fuska fett och poppa lite champagne för mig där hemma i kylan!

QUEFF x STHLMMD x QUICKFIX x 19420

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar