måndag 16 november 2009

M.Zamora : lite sen men fuck it



shuu alla shunos o shunettes där ute. Grejen e att toffer bad mig o queff ta hand om bloggen när han gittade till splash så jag tänkte fuck it, det kanske e dags o skriva nåt nu. Det finns många frågor som ställs till mig just nu(av få personer dock) t ex vad händer med mitt mixtape skunk fiction? vart fan har jag tagit vägen? varför hör jag aldrig av mig?
svaren är:
1) fett försenat men färdigt för mixning nu o släpps nog om 2 veckor på bloggen
2)flyttade tillbaka till jkpg där jag grindar hårt o öppnar studio med några dudes snart
3)blaze

mitt mixtape kommer innehålla mellan 22-25 låtar o gästas av bland annat toffer, allyawan, mickelito, m.m

jag o toffer kommer också finnas på mixtapet skurre2009

keep it real/ Martin Zamora

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar