fredag 23 oktober 2009

Queffs första tävling!

(all of the above)

Klockan e knappt halv sju (18.30) och jag är fruktansvärt full och värre (vet jag med all säkerhet att det) lär det bli. Jag tänkte ha en tävling här på tofferbloggen för att kolla hur bra ni känner mig!

Tävlingen går ut på att kommentera här på bloggen och gissa när jag däckar.
Kika på www.twitter.com/QUEFF så kan ni själva se när! Är det mer än två timmar mellan inläggen har jag somnat i en buske.

Den som gissar närmast (du gissar 01.00 och imorgon när alla vaknar är sista tweeten från mig typ 01.20) får ett signerat exemplar av både "Queff & Mekkanix - Sun Over STHLM" och "Toffer - Hur går det med musiken?" på posten!

Hejja ghejja!

QUEFF x STHLMMD x QUICKFIX x 19420

10 kommentarer:

  1. skulle gissa på 2ish inatt..

    peace.

    SvaraRadera
  2. boses av berusalem23 oktober 2009 kl. 19:24

    03.00 boses gissar alltid ge upp!

    SvaraRadera
  3. ramuz gissar 1:53 , jag lovar!

    SvaraRadera
  4. jag är fortfarande vaken haha, place your bets!

    SvaraRadera
  5. somnade 03.00 i söndagsmorse så vinnaren är:
    Boses Af Berusalem. Grattis bror!!!!!

    maila postadress och övrig info till toffer@toffer.se eller så får du ett ex på stan.


    shoo

    SvaraRadera