torsdag 10 september 2009

Proppaganda är Officiellt över.


Jag var över idag, onsdag, och hämtade hem min mikrofån som jag tog med mig till helgens festival i Stugion. Micen var lite mörbultad men det är en SM58, dom tål allt! En helt utmarglad o sjukskriven Denniz Prime mötte mig, festen hadde precis slutat sa han. Dom här idioterna har alltså festat. O me festat menar jag däckmode. från fakkin fredag till onsdag. abow svenne galen är allt man kan säga. Men vi tackar Denniz Prime för Proppagandafestivalen. Nästa år kommer vi tillbaka bättre och starkare, med campingplats och extra proppar samt en jävla massa marshaller.

Bloggen kommer även den att återgå till det normala. Queff har tagit över denna skiten me sin orgie i blod o fylleri. men allt för konsten!

vi älskar er alla. vi syns nästa år!

/Toffer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar