onsdag 26 augusti 2009

Väsbynytt #6

Benim cook stångad hemma hos Hotis. Fest i port27 igår dvs tio cok gittiga shunnos som spelar tv-spel och pumpar skithög reggae medans fredspipan brinner konstant. Jag var galet bakis imorse men släpade mig upp till värsta mötet ändå.. Men nu, som sagt, benim cooook stångad hemma hos Hotis.

Ikväll anordnar Mofeta & Jerre sin ena klubb, nämligen Klubb Party MC's, på det där stället bredvid mosebacke som jag alltid glömmer namnet på..
Gratis inträde, öppet 21.00-02.00 och lär bli hur najs som helst!
Var där eller var sär!

Nu ska jag följa med Hotis, han ska handla och laga "grekisk burger". Shoo

Dagens slajz: Att jag faktiskt tog mig upp imorse.
Dagens bajs: RING OF DEATH! Kom igen microsoft, kom in i matchen.
Dagens fråga: Vad fan hände med den där tuppluren jag ville ta?
Dagens svar: John Zutt ringde - hälsade att jag fan inte är särskilt vaken.
Dagens låt: Sticky Fingaz - Wonderful world
Dagens aktivitet: Party MC's!
Dagens flumtjall: Sportdelen av dagens DN nere på soc-kontorets väntrum.
Dagens galna svenne: Finnish Pill and Pull är dom galnaste svennarna (finnarna) i hela världen.

QUEFF x STHLMMD x QUICKFIX x 19420

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar